Life

Life

Pretraga bloga

понедељак, 31. август 2015.

#BTS: Ideas for school + more!

I evo me, sa mojim novim postom. 
U pitanju je #BTS post i posto se sutra krece u skolu, ne brinite, ovo nije jedini #BTS post. Imace jos koji.


Sada cu da napisem sta sve trebate da imate sto se tice pribora, sta treba da ponesete i tako to. 

1. Obavezno! Knjige i sveske 


Sta bismo radili da nemamo sveske i knjige! Nije bitno da li je sveska A4 ili A5 formata, to zavisi od Vasih nastavnika, odnosno sta oni traze da vi ponesete. Ja vise volim sveske A4 formata, jer mi je urednije i lepse da se pise.

2. Olovke, flomasteri, hemijske 


Ja obicno ponesem dosta olovaka, hemijsaka, flomastera i dosta hemijsaka u boji da bih mogla lepo da podvucem naslov i najvaznije reci.

4. Pernica

O Boze, bez pernice ne bismo mogli da stavimo sve ove olovke, hemijske i flomastere! Ovo je vise za pod broj 3 ali nema veze, neka ostane ovako. Ja volim ovakve pernice kao sa slike, a ne one gde svaka olovka ima svoje mesto! To me uzasno nervira.

5. Neseser

Ovo je vise stavka za devojcice, jer tu mozemo da stavimo labelo, mozda maskaru ako neko koristi, neku kremicu, puder, cesalj ili cetku i za mene je obavezan neseser, jer bez njega nigde ne idem.

6. Kozmetika :)

1. Baby lips ♥





Ovako, ja bas volim da imam neku kozmetiku kod sebe, a naravno, bez baby lipsa ja ne znam sta bih radila. Obozavam sve vrste baby lipsa, i tonirane i netonirane, zato sto bozanstveno mirisu i nisu mnogo masni. 


 2. Maskara






Ja maskaru ne koristim cesto u skoli, mozda samo kad je neki praznik ili je pocetak ili kraj skole, onda volim da stavim. Obicno koristim maskare brenda Maybelline New York. 

3. Krema 

Volim da nosim i kremice u skolu, kad mi se osuse ruke, a najvise koristim Niveine, jer su mi one i najbolje.

4. Cetka & Cesalj

Naravno, moram da ponesem i cetku ili cesalj kada mi se umrsi kosa ili zelim da popravim frizuru.

To je sto se tice kozmetike. 

7. Zvakice, cokoladice i ostali slatkisi :)

Ja najvise jedem Orbit zvake, zato sto su po meni najkvalitetnije i najvise mi osveze dah. Obicno biram zvake od mentola, a nekad to mogu biti i vocne.

~Cokoladice


 Obozavam Milkine cokolade, ali one nisu jedine koje volim. Pored Milkinih jedem i Mars, Snickers, Twix..

Eto, to je kraj posta. Nadam se da Vam se dopalo!

Anchy

Нема коментара:

Постави коментар