Life

Life

Pretraga bloga

петак, 20. март 2015.

Make-up sa Ninom #5: Spring make-up + outfit ♥

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej, jos jedan post od mene. Danas je doslo prolece, pa samim tim i toplo vreme. Pa sam odlucila da napravim prolecni make-up i bice ih vise. A sada, da predjemo na post. Uskoro ce Uskrs, pa sam mislila da ukrasim blog i napravim make-upove. 

#1 Make-up ♥
Kod ociju, prvo stavite maskaru, onda uzmite crnu olovku i osencite oci. Uzmite i crni ajlajner i do kraja oka iscrtajte. Stavite na uglovima oka malo roze senke.

Tamo gde nista dodali roze, dodajte zutu senku. Veoma lepo i nezno, bas za prolece.

Dodajte na usne roze karmin.

 
 A onda, ako zelite i imate, dodajte sjaj za usne.


 Krajnji izgled. A onda, dodajte braon puder. Da li Vam se svidja? A sad, da predjemo na vrlo jednostavan i lep outfit. ♥

#2 Outfit ♥

 
 Kao sto vidite, outfit je bas lep za prolece. Ja sam se odlucilaza nezno roze majicu i preko srebrnast prsluk. Dodala sam famerice i crne ''sneakers'' patike. Woala. Ne morate ovakvu kosu, mozete koju imate i koja sa Vama svidja. Meni je ovako pun pogodak. ♥ Komentar: 20 poena


NinaStardoll






Нема коментара:

Постави коментар